برگه‌ها

مارس 2024
ش ی د س چ پ ج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
 
No Image
خوش آمديد!
سلسله نشست های عصر روشن پيوند ثابت

 

عنوان خبر:برگزیدگان شعر سالی که گذشت گردهم می آیند…همراه با بررسی کارنامه شعری گروس عبدالملکیان

 

دومین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگی «عصر روشن» در سال ۱۳۹۰ ، با حضور برگزیدگان جایزه‌های شعر در سال ۱۳۸۹ و جمعی از منتقدان برگزار می‌شود.

در این نشست که درواقع به‌عنوان دوازدهمین نشست عصر روشن و با حضور برگزیدگان جایزه‌های ادبی چون جایزه شعر خبرنگاران، جایزه شعر خورشید (زنان) و جایزه شعر نیما برگزار خواهد شد، علاوه بر شعر‌خوانی و صحبت‌های برندگان این جایزه‌ها، منتقدانی نیز درباره آثار برگزیده و در نقد و بررسی آن‌ها سخن خواهند گفت.

در این نشست عصر روشن، کتاب‌های «به دنیا اعتماد کرده‌ام» نرگس برهمند (برگزیده‌ی پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی شعر خبرنگاران) توسط یاسین نمکچیان، «مرثیه برای درختی که به پهلو افتاده است» غلامرضا بروسان (برگزیده‌ی دومین جایزه‌ی شعر نیما) توسط علیرضا بهرامی و «مشق آب‌ها را می‌نویسم» نسیم جعفری (برگزیده‌ی سومین دوره‌ی جایزه‌ی شعر زنان ایران – خورشید) توسط بهاره رضایی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین در بخش دیدار با مخاطبان این نشست عصر روشن، گروس عبدالملکیان، شاعر مجموعه‌های “پرنده‌ی پنهان”، “رنگ‌های رفته‌ی دنیا” و “سطرها در تاریکی جا عوض می‌کنند” (منتشر شده در دهه ۸۰)  میهمان ویژه این بخش  خواهد بود که علاوه بر شعرخوانی و گفت‌وگوی شاعر با علاقه‌مندان، علی مسعودی‌نیا درباره‌ی کارنامه‌ی شاعری او سخن خواهد گفت.  

این نشست همزمان با ایام برگزاری بیست‌وچهارمین‌ نمایشگاه کتاب تهران، عصر روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۱۷ در کتابسرای روشن، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های فرهنگی “عصر روشن” در یک‌سالگی خود صاحب نشان نیز شده است؛ این نشان را «مرتضی فرج‌آبادی»، هنرمند گرافیست و عکاس خبری باسابقه، به‌صورت افتخاری طراحی کرده است.

 

دبیرخانه‌ی سلسله نشست‌های فرهنگی “عصر روشن

 

دسته: خبر | نويسنده: admin



ارسال نظر غير فعال است.

 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

انتشارات شهنا

انتشارات شهنا
1
No Image No Image