برگه‌ها

می 2024
ش ی د س چ پ ج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 
No Image
خوش آمديد!
گروه موسیقی “شبدیز” درجشنواره بین المللی ” فولک” چین پيوند ثابت

گروه موسیقی « شبدیز »، در بین سی و دو گروه از بیست و هشت کشور راه یافته به جشنواره ی بین المللی ” فولک ” چین و به عنوان تنها گروه نماینده و اعزامی از ایران ، موفق به دریافت ” تندیس بهترین همسرایی ” گردید.


این گروه با اجرای یازده کنسرت در نقاط مختلف استان خونن چین، توانست علاقمندان بی شماری را با موسیقی بوشهر آشنا نماید. دبیر اجرایی فستیوال فولک چین ضمن تشکّر از اجراهای این گروه گفت : ” موسیقی ایران پر هیجان و متنوّع بود .” وی همچنین اظهار کرد شرکت گروه هایی، مانند ایران تنوّع خاصّی به جشنواره داده بود.


این فستیوال به مدّت یک هفته پذیرای هنرمندان کشورهای مختلف بود. از گروه های شرکت کننده در جشنواره می توان از کشورهایی، همچون : آلمان، فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، کویت، مصر ، ترکیه، گرجستان، مکزیک، برزیل، کره جنوبی، اسپانیا، سری لانکا، روسیه، کانادا و … نام برد.

گروه موسیقی شبدیز، دو شب متوالی، در آستانه ی عید پاییزه ی چین، دراین کشور به اجرای کنسرت پرداخت.
خوانندگی این گروه را حسین سهرابی به عهده داشت و محسن حیدریه ، امین سلیمیان ، محمود بردک نیا ، مهدی جلالی سروستانی و مجتبی شیخ ابولی ، نوازندگان گروه بودند.
این گروه در سال های اخیر، در جشن فرهنگی ایران و قطر ۲۰۱۰ ، جشن فرهنگی ایران در رومانی ۲۰۱۱ و کشورهای دیگری ،همچون مالی و … به اجرای موسیقی پرداخته است .

*

*




دسته: خبر | نويسنده: admin



ارسال نظر غير فعال است.

 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

انتشارات شهنا

انتشارات شهنا
1
No Image No Image